14wrzArtykuły5 steps to build and maintain sustainable safety culture on board of your vesselHej, Kolejny z serii newsletter post napisanych na życzenie. Dzisiejszy temat dotyczy budowania bezpiecznych zachowań
11wrzWszystko o GazachHistoria i rozwój transportu morskiego LPG i LNG cz. 2Hej, Dzisiaj druga część kursu gazowego. Trochę opóźniona gdyż zbieranie materiałów trochę czasu pochłonęło. Artykuł
30sieArtykułyDlaczego statki pływają?Hej, Dzisiejszy temat został poruszony przez jednego z was. Chciał abym wytłumaczył najprościej jak tylko
28sieKurs GMDSS, PoradyTesty GMDSSHej, Ostatnio padło pytanie dotyczące, co powinniśmy testować pośród urządzeń GMDSS na statku. Odpowiedz jest
26sieArtykuły, Ogólne, Porady, Praca na morzuPrzygotowanie mentalne do wyjazdu na kontraktHej, Dzisiejszy tekst jest z natury poradnikiem. Mianowicie, chciałbym rozwinąć temat procesu przygotowania mentalnego do
22sieArtykuły, Ogólne, PoradyRecenzja Blue Light Filter – dbaj o swoje oczyPo ciepłym przyjęciu recenzji poprzedniej aplikacji [jeżeli jeszcze o tym nie czytałeś to zapraszam tutaj],
20sieArtykułyAutonomous & Unmanned vessels – Are Machines Stealing Our Jobs?Hej, Zostałem poproszony o napisanie artykułu w języku angielskim do pewnego newslettera, którego na razie
18sieArtykułyDlaczego nie powinieneś pracować na morzu?Cześć! Dostaję od was wiele pytań dotyczących pracy na morzu, pytań związanych z podjęciem decyzji
16sieECDIS, PoradyAdmiralty Information Overlay – AIO v2 małe zmianyHej, Dzisiaj mini informacja dotycząca zmiany AIO. Od września (tydzień 35/18) wchodzi AIO v.2 i
13sieArtykuły, Wszystko o GazachHistoria i rozwój transportu morskiego LPG i LNGPoczątki transportu LPG. Statki Fully-Pressurized Wszystko zaczęło się od roku 1911 kiedy to Dr. Walter